Bona vesprada;
Avui us parlaré de diferents eines o
aplicacions per a poder crear un vídeo divertit, motivador i a la mateixa
vegada didàctic.
Les estratègies docents estan en constant
renovació, si fa uns pocs anys la pissarra i el paper que acompanyaven a les
classes magistrals dels professors era la eina més utilitzada, a dia d’avui
sembla que aquest tipus de metodologia ja no està de moda o almenys és cada
vegada menys usada.
Els vídeo, la realitat virtual i les múltiples
aplicacions que ens ofereixen els mitjans informàtics son cara vegada més
presents a l’aula. Sembla ser que conceptes com el design thinking, la flipped
classroom s’imposen cada vegada més a l’aula.
Però avui parlarem dels vídeos com a eina d’aprenentatge.
Els vídeos són un recurs excel.lent per l’alumnat: divertits, dinàmics,
motivadors, interactius...
M’agradaria parlar-vos d’un software anomenat
Powtoon. La seva principal funció es crear vídeos i presentacions animades e
interpretar allò que l’usuari recull al seu software.
Per donar-vos un exemple he creat un powtoon
d’una recepta de cuina. Aquest vídeo aniria dirigit a un públic més menut (
potser entre 6 i 14 anys) i particularment jo l’utilitzo molt als espais de
cuina que faig per a nens.
Espere que us agrade molt i que us motive per
crear els vostres.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Nota: sólo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.