El meu nom és Juan Carlos
i em dedico a la docència, en concret porte gairebé 10 anys a l’ensenyament a
diverses escoles de Catalunya. Actualment sóc professor a l’Escola d’Hoteleria
i Turisme de Barcelona, un centre referent en la seva especialitat.
Sóc valencià d’origen i
de sentiment i mitjançant aquest blog intentaré vehicular els meus coneixements
sobre la cuina, fent difusió de la meva llengua (el valencià) i donant a
conèixer els diferents aspectes de la cultura gastronòmica valenciana.
Aquest blog va destinat
especialment a l’alumnat del CFGS Direcció de Cuina, encara que tot els amants
de la cuina sou benvinguts.
Mitjançant aquest blog reforçarem
els continguts donats a classe i els exposarem al públic en general perquè
també facin les seves aportacions i entre tots enriquir els coneixements. Tot
el treball es farà mitjançant la metodologia TIC, la qual ens ajudarà a tractar
els continguts d’una forma més dinàmica i motivadora.
Espere que us agrade
molt i que mitjançant la vostra aportació puguem fer una bona difució de la
nostra cultura gastronòmica.

No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Nota: sólo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.